Ezt a Bertone tervezésű, sorozat számos mesterművet 2002. október 10-n sikerült megvennem nagyon nagy szerencsével! Söréden volt eldugva egy autókereskedés garázsában, és várta a sorsa beteljesedését! :- ) Utolsó darabok egyike, amit még be lehetett hozni az országba ezzel a motorral (állítólag). 1989 November 11-n született valahol Németországban, és az első tulajdonosa egy hölgy volt! Ezt azért tudom ennyire pontosan, mert megvan a szervizkönyve, ami a mai napig vezetve van! Gyerekkori álmom volt egy E kadett GSi, de amikor megtudtam, hogy létezik cabrio, csak ilyet kerestem! Az az érzés, hogy nem egy tömegautóban ülsz... leírhatatlan! Pláne, ha egy GSi-s rád villant, vagy egy kábriós, visszainteget! Sajnos ezt az érzést sokan nem értik... Vajon miért?... Lehet, mert megvették, a soron következő szürke autót...Kocsival sokkminden történt már, de ezt elmesélni nagyon nehéz lenne! 2005-ben kapott új fényezést, aminek a számát és nevét nem tudom. Elméletileg gyöngyház fehér, kékes beütéssel! Ez akkor izgalmas, amikor rá süt a Nap...Ki lett lakatolva ott, ahol kellet... :- ) De ahhoz képest, hogy gyári állapotában volt, nagyon jól tartotta magát. Sokan mondták, hogy tuningoljam... néha elcsábulnék, de a gyári állapot egy ilyen kocsin manapság kincset ér! Így is megnéznek az utcán. Pedig ez "csak" egy Kadett! Szeretném Tavasszal, a sok vonóhorgos barom hibáit kijavítani AZ autón! Eladni? Mondták már egy páran, hogy öreg autó adjam el, és vegyek egy újat! Én csak az arcukba mosolygok, és továbbállok... Egyszer majd ők is rájönnek, hogy egy GSi, az ember szívéhez szól!