Az Opel iránti vonzalom kb. rég(1991) kezdődött, amikor családi autónak egy sötétgrafit aszfaltszaggató 1.6 D kádettet vettünk, aztán Drága jó bátyuskám lecserélte egy OFF preludera... de a vonzalom azért valahol megmaradt mindig is. Aztán 2004. március 22.-én sikerült rátalálnom egy Sárga kadettra. Így nézett ki akkor:



Újságban egész jól nézett ki, felhívtuk házhoz is jött nagyon segítőkész volt a tulaj. Első ránézésre látszott h kicsit megette az idő, de nem tűnt olyan vészesnek... De mint később kiderült igencsak igénytelenül lakatolták ki, és magyar GSI-hez méltóan kapott az élettől rendesen (ezúton üdvözlöm az előző tulajok valamelyikét).
Blitz-weekenden még régi külsővel:



Lakatolás előtt:



Tavaly (2006) Tavasszal már nem várhatott tovább a dolog olyan szinten ázott be az A oszlopoknál hogy lábat lehetett mosni egy kisebb eső után benne. Hátsó ívek is elég érdekes állapotban voltak, kézzel leszedhető volt mindkét oldalt. A napfénytető körül is dobta magáról a festéket rendesen. Június közepén ment el lakatoshoz fényezőhöz, aki lakatolással elég jól elbírt de a fényezésről inkább nem nyilatkoznék lényeg, hogy egyben van a kasztni.
A vason sok módosítás nem történt, hátsó ívek lettek kiszélesítve, ami szerintem jól sikerült illetve a rendszám helye lett lekicsinyítve és még bekerült egy légbeömlő, ami inkább jól mutat, mint funkcionál szerintem.
Lakatolás alatt:



Lakatolás után, készülőben, Subinál:




Motor se volt a fénykorában bár egyesek szerint nem ment rosszul csak kezdte enni az olajat hidrotőkék is jelezték hogy leélték már életük javát, de nagyon jó áron sikerült egy hibátlant (!) szerezni. Jah természetesen vezérléscsere is megvolt ezen, ami nem árt egy vásárolt 16 szelepes mocinál. Rákerült egy Powercap, egy direktszűrő, és egy 60-as rendszer Remus középdobbal és Proex hátsó dobbal. Rosszabb nem lett valamit biztos érnek de nem +20Le az biztos mint ahogy a nagyokosok írják. Futóműve is ki lett cserélve melyet egy Koni állítható keménységű gátló és H&R rugó váltott le. Ezt is véletlen szerencsével sikerült venni bár használtan de kihagyhatatlan áron, Konikról lévén szó. Fék csövek benzincsövek is ki lettek cserélve, ami kicsit megnyugtató, főleg egy ilyen korú vasnál. Mázlis vásárlások sora folytatódott egy garnitúra 7x17-es felnivel, amin 215/40-es Michelin pilot sport (még) nagyon jó állapotú gumik vannak árukról nem is beszélve. Kis üröm az örömben hogy csak álló helyzetben nem értek bele elöl a gumik a sárvédő ívbe, és amíg haza hoztam Subitól már szét vágták enyhén a gumit, úgyhogy bár igénytelenül de vészmegoldásként felperemeztem a sárvédő ívet itthon, Továbbá Diny rámsózott egy ronda első lököst amiről asszem bátran kijelenthetem nagyon durván néz ki. Belekerült egy 16V-s digit műszerfal is ami eléggé ritkaság számban megy de nekem mindenképp kellett egy. Autóban még található egy Raid kormány és Sparco pedálszett is. Most kb. itt tart az autó de még elég sok dolog van amit össze kéne dobálni rajta bár kész soha nem lesz... Ja és hátsó ülés meg túl sok kárpit sem lesz soha benne, hiszen valaki már megállapította hogy a súly (illetve annak csökkentése) a legeredményesebb tuning.
Most valahogy így néz ki a gép:




Köszönet:
-Subinak aki összelapátolta az autót
-Dinynek a számtalan ingyen fuvarért meg segítségért meg a mociért meg lökösért, meg...
-Demónak a felniért
-Pehi Csabinak és Abertnak az alkatrész-fuvarozásért
-Raccének a tükrökért, ami egyszer bizti felkerül
-Csubynak a powercapért
-Gsi Kadétnak sok apróságért és a folyamatos oltásokért
-Meg mindenki másnak, aki úgy érzi, hogy volt része az autó feltámasztásában