Az Autó 2007-ben került hozzánk. Egy lepukkant rozsdás szétesett rém volt. Össze is vesztem apámmal, hogy vigye le a méhbe, vagy csak hagyja az árokparton, de nem ez lett...
Végül vele tanultam meg vezetni, szerelni és megbarátkoztunk.



Egy dolgot megcsináltam, két dolog szétment... gonosz lelke van - én mondom!
Közben autovillamossági műszerész lettem és szépen elkezdett megújulni az autó is.
Lakatolás, fényezés, szilentek, GSI ülések, kárpitok, légterelő ablakokra, Astra hűtött tárcsák előre, GSI nagy dobok hátra, lámpák cseréje elöl-hátul.
A Vectra kormány, GSI digit műszerfal, Astra üzemanyag csövek, alufelnik, új kuplung, elektomos ablakok, új hűtő, fűtő radiátor, fűtésbox átfaragása, hogy meleg is legyen végre.
F10/5-ös váltó, ami kellően hosszú mégsem fogja le a 60picipacit :)
Motorban is történtek változások.



Gyári 12SC (OHV) motort elöbb felújították, de nem valami jól, aztán kapott egy 12ST (OHC) motort,
végül 12NZ lett belőle nem kis munkával.
Érezhető a javulás, de a 8-10l-es fogyi megmaradt, ezért E85-öt kapott és 2 évig azzal ment.
Beszívta a szívósor tömítést, mert az NZ szívócsatornái kisebbek és nem stimmelt a szívósor a hengerfejre.
Ezután egy 14NZ motor került bele. Szétszed, elpucol, hf felujít, összerak. Köszi Egykuty!!
Pénz hiányában minden csapágy maradt a régi, ami óriási hiba volt. Sokkal jobban megy, kevesebbet eszik és megmaradt a biobenzin. Pár év alatt szinte az egész kocsi ki lett cserélve.
Nem csak a két lökhárító között - még a lökhárítók is :D



Nagyon rossz vétel volt ez az autó, ami nem a kocsi hibája hanem az előző gazdáé, hogy hagyta szétesni teljesen, de sikerült talpra állítani és ez a lényeg.

Egy teli fény kellene még neki, mert ahány elem annyi árnyalat, de a lényeg, hogy 23évesen is tűrhető a kinézete és nem egy rozsdás teknővel kell szégyenkezni.

Egy hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem egy Honda NSR motorral melóba járni napi 60km-t, de egy hónap után egy nő elütött, aminek hosszú korház és kényszerpihenő lett a vége...
Ezért, meg mert zavaró volt osztozni 1 autón, vettem egy F Astra 1.8-as autót, de az már nem az az érzés,
mint beülni a Kadett-ba.
Az volt a lényeg, hogy ne kelljen foglalkozni vele, csak hajtani és mellette ráérek a Kadett-ot csinálgatni.



Kadett visszaszállt apámra, de most is én törődök vele és számomra a Kadett marad az igazi!