Leírás: Bonifác 1989-es születésű, 985 kg, és 115 LE-s 5 ajtós E Kadett GSi (c20ne).
Azért Bonifác, mert aznap vettük.
Valószínű az előző tulaj összetörte, és valaki összegányolta az egészet.
Ezért első héten elég sok alkatrészt kellett cserélni rajta, de egyre jobban összeérik az egész autó.

Kezdetben kicsit leélt állapotban volt kívül belül, de a kezem alatt megedződött:

-kezdeti sima kadett lökös helyett saját fényezésű GSi
-D&W toronymerevítő
-Remus hátsó dob
-simota direktszűrő+hőpajzs
-egyedi tető és ajtókárpitok sajátkezűleg
-astra GSi fedélzeti számítógép
-első elektromos ablakok (utólag, de gyári)
-kék belső világítás, és visszajelzés
-kék üléshuzat (Made in Poland)
-kék első féknyergek
-egy kis audió rendszer: MNC T-Jamx fejegység, és Macaudio 30cm-es mély hátul, elöl két középmagas, kalaptartóban (1,5 cm-es rétegelt lemez) 20 centis középmély
-sajna még ráférne egy kis lakatos munka, és egy új fényezés
-tervben a hátsó tárcsafékek, és a morcosítás, valamint a sportkormány (ez a gyári nagyon nagy), 14-esnél nagyobb felni, majd egy M3-as BMW J, de lehet, hogy Bonit, életem első autóját sose adom el.

A kocsi nagyon jól megy, 9 alatt van százon, és eddigi legnagyobb mért sebesség 185 km/h (országúton)
Remélem motorikusan is sokáig bírja, bár már kicsivel több, mint 200.000 km van benne.
Fogyasztása 10-13 liter között ingadozik, mivel főleg városban használom. De benzin nélkül nincs gyorsulás