2006 Januárjában került hozzám egy 1,3-as (13S) fehér, 3 ajtós Kadett.



Nem különösebben ezt kerestem, autót szerettem volna, és ez tünt jó vételnek. Első autóként szerettem, még ha rázós úton, ami kis hazánkban sajnos, sok helyen van, igen csak tudtak zörögni a műanyagok. Sokan akik beültem mellém, kérdezték mi zörög, én meg mondtam ez-az, nem mindegy ..!?, ez Kadett és kész. Végig nyomtam vele a nyarat, elég sok km-t megtettünt, jól is ment az a kis 1,3-as motor, és nagyon megbarátkoztam a kaszni formájával. Egyre több épített Kadettet néztem a neten, és nagyon tetszett, hogy hány féle képpen lehet alakítgatni. Valójában már pár hónap után GSi-re vágytam - számomra az volt az igazi - és már azt szerettem volna elkezdeni építgetni. Így el kezdtem félrerakosgatni a pénzem, és nézelődtem Kadett GSi fronton, de sajnos kicsit sem éreztem a bőség zavarát. Ha fel is került néha egy-egy Kadett GSi, azok is szőrnyen lealázott állapotban voltak. Aztán egy idő után már kezdtem a szintet lejjebb adni, mert beláttam, hogy igazán jó állapotút, úgy sem fogok találni. Több hónap után, 2006 októberében megnéztem az első kocsit személyesen is.



Túl nagy benyomást nem tett rám, de hát nem is volt mivel. Matt piros volt a fény rajta, ívek kicsit rohadtak, de így is ég és föld volt a különbség az én 1,3-asom és a GSi között, mind külső megjelenésre, mind a belsőre. A motorján (C20NE) semmi gondot nem állapítottunk meg, a kaszni meg javítható. Gondoltam jobbat úgy se nagyon fogok találni, így le alkudtam a felének a felét is, és elhoztam.
Lakatoshoz került a kocsi, szinte azonnal.



Ezután erősen under construction állapotban rótta az utakat jó ideig, de így is nagyon élveztem, hogy egy GSi-ben ülhetek.



2007 nyár elején végül kapott egy teljes, capri sárga (gyári coupe Astra) fényt.





De ezzel a kocsi még korán sem készült el. Rengeteg tervem van még a jövőre nézve, mert legalább akkor élvezet építeni, mint a kész autóban ülni.

2008. Március 15.-én a Ring Autós mozi Opeles találkozón:





Jelenlegi állapot:

OPEL KADETT GSi 2.0 8V

Technikai Adatok

Motor

c20ne

Külső Optika

+ Spoiler? nein danke! +
- capri sárga festés, ablakok között matt fekete,
- morcosított motorháztető,
- szélesített hátsó ívek (első ív lett felvarrva),
- letisztított sima Kadett hátsó ajtó, kicsinyített rendszámkerettel,
- antenna helye behegesztve,
- Engelmann visszapillantó tükrök,
- rostfrei,
- lökösön elöl kivágás, hátul dupla ködlámpa,
- MTS Weisse Rückleuchten (fehér hátsólámpa),
- Katalizátor, és középdob nélküli kipufrendszer, Lender féle hátsódobbal, króm, ovál véggel.

Belső Optika

Raid Dino (28cm)
Elöl GSi sportülések, hátul nincs ülés
Kárpitok nincsenek, de nem is lesznek.
Ki lesz fújva a belseje, csak még nem sikerült kitalálni, hogy milyen színre...

Futómű

8X14 BCW 185/50 14 Fulda gumikkal
weitech 45/45 rugók
kemény gátlók

HiFi:

nincs !!