Kadett



Egy szép tavaszi napon az állam bácsi eldöntötte, hogy elveszi a kismamák lóvéját...
Egy élelmes anyuka erre rájött és visszakövetelte, pert megnyerte, és állam bácsi elkezdte kinyögni a pénzt az érintett családoknak.
Valahol itt kezdődik az én autós karrierem is, volt ugyan egy trabantom (nem a nevemen) de az trabant...
A legszerencsésebbek közé estünk: a maximális 180.000 Ft-os összeg járt nekünk az első lányom után, mihelyst megkaptuk a pénzt, egyből elkezdtük böngészni az újságokat autók után (hol volt akkor még nekem internetem ). Az árat maximum 140000 Ft-ban határoztuk meg, a maradék kellett az átíratásra. Eltelt 2 hét, néztem golfot, fordot, alfát, corsát, egyet tudtam: keleti nem kell...
Az irányárban találtam egy érdekes hirdetést: egyedi festésű opel kadett eladó alufelnikkel 150-ért.

2003.11.26. Vétel napja.
Telefonos egyeztetés után a lejöttek Miskolc mellől 2 autóval, hogy én meglessem, esetleg megvegyem. A melóból elhúztam és ezerrel tekertem hazafelé, félúton elkerült egy sárga-narancs-piros kadett egyből tudtam, hogy ez az amit nekem hoznak és kell!!
Utolértem páromat, aki épp a boltban volt és ő is azonnal rávágta, hogy nem érdekli semmi neki ez a verda kell .
A sráccal kiegyeztem 140-ben + nem fizettem ki a szállítási benzint sem, így elég jó üzletnek tűnt. Még aznap lejelentettem az okmány irodában és írattam is át annak megfelelően.




Persze a hozzá nem értés megmutatkozott: nem vettem észre, hogy komplett cserélni kellene az alját, az első sárvédőket, balos lengőkart és egy-két egyéb cuccot. De igazából nem érdekelt: annyira egyedi verda volt, még aznap leigazoltattak a helyi zsaruk de utána már 3 évig egyszer sem, mivel ismerték az autót
Ennek a kocsinak köszönhetem a kadett klubbot is, és sok talit, havert, és ő szerepel a TOP TUNING -ban!!!!!!!! Miután részt vettünk az első pályanapon, Kecskeméten 2006-ban .



Az évek alatt sok mindent kijavítottam-javíttattam rajta, de egy komplett lakatolás (vagy inkább kasznicsere) és festés kellett volna a megmentéséhez erre már nem maradt keret a családi kasszában .
Így tehát 2007 januárjában miután lejárt a műszaki róla eltávozott a bontóba (miután értelmes alkatrészeket kiszedtem, magamnak, ).

Közben egyszer alkalom nyílt egy másik 5 ajtós D megvételére Alberttől kellemesen olcsón, amelyre lényegesen kevesebbet kellett költeni a lábra állításához.



Kirothadó motorszámom miatt motorkódom lett (1.3s ), és műszaki is került rá, immár több mint 1 éve nyúzom, kisebb átalakítások lettek rajta-benne: ültetés, recaro ülések, egy subcső, javításokat elfedő festés körben , egyedi első lökhárító.
És azóta csak gurulunk és gurulunk, nah meg elkezdtünk füstölni, amit már illene megszüntetni akár motorfelújítással akár motorcserével, de a családi kassza, egyenlőre még erőteljesen ellenáll, ezirányú törekvéseimnek ...

Pár kép a jelenlegi kinézetről:




2008 végét írunk...
2008 végét írunk és szerencsére kis pénzhez jutottam, így el kezdtem keresni az új autót ami egy E kadett sedan lett volna izmos motorral. Hosszas keresés után sem találtam nekem megfelelőt, ezért a nagyobb testvér felé fordultam és elkezdtem nézegetni az A Vectrákat. Nem kevés autó átnézése után (Örök hála emiatt Sznupinak Egykutynak Albertnek Berlinának és mindenkinek aki segített) sikerült megvenni az új verdát: Vectra A 1992-es, C20NE, CD Diamant felszereltséggel (4 elektromos ablak, BC, manuális napfénytető, alufelni). 2009 januárjától ezzel járom az utakat, míg a zöld kadett új gazdihoz távozott április elején.