Igaz szerelem első látásra

A szerelem 1997. augusztus 12.-én első látásra történt meg! Akkor került a tulajdonomba gyári grafitmetál zöld színben, 16SH motoros,5ajtós Kadett, hölgy tulajdonostól, 139135 kilométerrel, oda und visszajátszós Pioneer rádiósmagnóval!

Eredeti anyakönyvi kivonat 80000 km-es szervizre vár!



Sajnos abból az időszakból nem maradt fenn fotó! :(
Saját hülyeségem folytán, rögtön 97 novemberében át is esett egy kisebb fajta szívműtéten, leesett az első hó, sikerült hajtókarcsapágyasra hajtanom a kicsikét! Egy akkori ismerőssel csináltattam a motort és az ő állítása szerint 'tudta hogyan hajtok' szinte meg sem száradt rendesen a tömítő paszta és újból csapágyhangokat véltem felfedezni a motortérből, ami persze az én hibám! Mínusz 52000huf.
Újabb műtét, másik ismerős, aki minőségi alkatrészekkel garanciális munkát vállalt, majdnem bírta egy egész évig! Természetesen a garancia a műhelykapuig szólt! Mínusz 57000huf.
Két sikeres totális melléfogás után rutinosan körülszimatoltam és becsengettem egy régi autószerelő ismerősömhöz felbuzdulva a keze alól kikerült munkáit látván! Jóleső érzés töltött el mikor lépésről-lépésre tudatta mit, hogyan és miért csinál, becsületesen tartva magát a megbeszélt időponthoz, a körülbelülre megálmodott végösszeghez és természetesen a legfontosabb: a minőségi munkához! 47000huf
2001-ben megérett az idő egy kisebb fajta ráncfelvarrásra, kasznis munka és új make-up, szép sötétkék színben! Mivel a fényezőm rokon volt és úgy gondolta, hogy nekem jó lesz az a minőség amit csinált két év elteltével újabb fényezésre került sor, ami sajnos szinte dátum pontosan két évig volt az autón!

Akkoriban így nézett ki a kaszni és a motor:
Még kék pompában :) Erőmű :)

Sajnos nem hallgattam az akkori szerelőmre, aki ajánlotta, hogyha nekiáll a motornak ne végezzen fél munkát, újítsuk fel teljesen, a megtett kilométereknek köszönhetően nem vállaltak zöldkártya készítést ezért miután kellőképpen felhúztam magam, belevágtam a fejszét egy jó nagy fába és saját magam nekiálltam a motorfelújításnak!
Sac/kb 3 hét alatt kész lett a moci ami köszönhetően a csak minőségi és gyári alkatrészeknek, a mai napig kifogástalanul és megbízhatóan üzemel! (egy gyári hibás GM vízpumpa kivételével ami röpke 4000km-t bírt ki.)
Természetesen a mai napig figyelek a részletekre,5000km megtétele után szigorúan olajcsere. Mivel a bizalmam elég komoly szinten megingott a fényezők irányába, úgy döntöttem magam festem le az autót, szerencsére volt pár ismerős akik segítettek előkészíteni erre az először ideiglenesnek indult desingra egy átmulatott éjszakával elkészült a mű egy röpke éjszaka alatt! :)

Az eredmény ez lett:


Ez pedig már a vándorszerelés bőrönddel:
Dunaújváros II. Hungarian Blitz Weekend

II. Hungarian Blitz Weekend GM Ratte :)

Hamarosan sikerült új különlegességre is szert tennem, hogy még egyedibbé ,mégis a gyári kereteken belül megmaradva módosítsam az én kis Patkányomat! Egy szinte tökéletes irmsher hűtőráccsal és a hozzá tartozó 4db hibátlan Hella lámpával! Pár órás művelettel máris a helyére került a zsákmány ezzel ékesítve a D klasse elejét!
Irmscher maszk + 4 Hella Retroratte

fűben lapul a szürkehasú Retroratte

Kecskemét Opel Pályanap II. Hungarian Blitz Weekend